به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در بازدید از آمادهسازی افتتاح جشنواره باغ لالهها با تأکید بر اینکه تبلیغ، فراخوان و رونمایی از جشنواره ملی باغ لالهها باید به معرفی مدیریت شهری، عملکرد شهرداری و پیشینه باغ شهری کلان شهر کرج اختصاص داشته باشد، گفت: این جشنواره که با هوشمندی و تدبیر ادوار شورای اسلامی، مدیریت شهری و در سایه اهتمام شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری کلان شهر کرج در طی سالیان متمادی به یک برند ملی مبدل گردیده است، نباید طوری در رسانههای ملی تبلیغ شود که در آن شهرداری، شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در عوض متن در حاشیه تلقی، جانمایی یا تبلیغ شود.
وی در این بازدید بیان داشت: برپایی این جشنواره که همواره از اولویتهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوده است نمایانگر عملکرد مدیریت شهری در بها دادن به پاکیزگی محیط زیست، پیشینه باغ شهری، طبیعت بیبدیل، گردشگری، اوقات فراغت، شادمانی، تفرج خانوادگی و یک کلام سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی ایران کوچک بوده است.
چپردار در ادامه افزود: بهرهمندی و بازدید از توسعه گردشگری در حوزه حیات وحش و منابع طبیعی در پارک محیطبان این کلان شهر به انضمام جشنواره باغ لالهها در نوروز ۱۴۰۲ و در تقارن با ایام ماه مبارک رمضان میتواند خاطرات خوش با معنویت و لحظات ماندگاری را برای مردم عزیز از اقصی نقاط کشور به ویژه ساکنین استان البرز به ارمغان آورد.
منتشر شده در تاریخ ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۲
ارسال نظر